Wednesday 5 August 2009

Bengel of Engel?

Saartje, ons bezig bijtje. Sinds een paar dagen is ze echt druk bezig. Ons gek meisje. Ze springt van de tafel op de zetel en ze neemt steeds grotere risico’s. Blijkt dat ze aard naar haar vader, toen hij jong was , was hij echt een bengel. Ook vind ze het leuk om je schoenen weer aan te doen als je ze uitgedaan hebt.

En gisteren avond gingen we slapen, en in het donker hoor ik maar geschuifel en nog ondefineerbare geluiden. Dus ga ik kijken wat ze aan het doen is. In haar bedje liggen twee matrassen, omdat de eerste matras eigenlijk te plat was om nog op te slapen. Maar Nolly heeft deze weer terug gelegd. Ik kijk over de rand en wat zie ik....Saartje was tussen de twee matrassen gekropen en was aan het vechten met de bovenste matras. Uiteindlijk na een tijdje is ze toch in slaap gevallen. Ze lag weer netjes boven op de tweede matras. Heb haar met liefde toegedekt en ben gaan slapen. Mijn man zei vanmorgen dat ze tot half 9 heeft geslapen. Dat is een record tijd, normaal is ze op om 7u ’s morgens en maakt de boel dan al onveilig.

No comments:

Post a Comment