Friday 14 August 2009

Een vroege verjaardag Saartje!!!!

Alhoewel Sarah pas 11 oktober , twee jaar wordt heeft ze al van oma en opa een cadeau gekregen. Aangezien we nog geen aangepaste stoel hadden voor Sarah, verliep het avondmaal altijd op de zetel zodat we bijna op dezelfde level zaten als Sarah.


Maar gisteren gingen we eindelijk kijken en kochten we een stoel dat tot de leeftijd van 12 jaar kan gebruikt worden. Natuurlijk kozen we voor rood, ook al hadden ze het ook in een groene kleur.


Thuis gekomen zetten mijn man en ik de stoel in elkaar. We hadden ook attentie van Sarah en wou al op de stoel zitten voordat we het hadden in elkaar gezet. Daarna was ze niet weg te slaan uit de stoel.

Dankjewel oma en opa voor het super cadeau.



Gemakkelijk is dat de stoel in twee delen is. Eerst heb je de hoogte stoel dat goed is als wij aan tafel zitten. En dan heb je de twee delen, een stoel en een tafel.



's Avonds heb ik spaghetti Bolognese gemaakt en Saartje zit nu tussen ons in. Het is voor de eerste keer dat ik me als een gezinnetje voel , samen met Sarah en mijn man aan de tafel eten en tv is uit. Zalig gevoel!!!!

No comments:

Post a Comment