Thursday 26 February 2009

Nieuws uit Johannesburg

Nieuws...nieuws....nieuws.... uit Jozie

Gisteren was ik ziek naar huis gegaan en je voelt je al niet beter als het weer grijs is en het regent. Bij thuiskomst ben ik dan ook meteen op bed gaan liggen. Mijn echtgenoot kwam even bij me zitten en we babbeleden wat over van alles en nog wat. We hadden het over auto's en toen vertelde mijn echtgenoot dat onze verre buur iets mee heeft gemaakt. Onze buur bracht gisteren zijn vriendin naar huis. Terug richting huis werd hij gehijacked door criminelen. Ze namen hem mee naar een verre uithoek en dumpten hem. Daarna gingen ze met zijn dure BMW ervan door. Als jouw dit gebeurt hier in Johannesburg mag je al heel blij zijn dat je het overleeft.


Vandaag hoorde ik ook dat het rond Roodepoort en die omgeving het zo verschrikkelijk gestormd heeft dat op bepaalde plaatsen ondergelopen was met water. Dit is evenwel niet de eerste keer dat ze daar last van hebben. Mijn collega Hennie zei zelfs dat er twee meisjes vermist zijn. Het moet je maar gebeuren en heel erg voor de ouders.


Sarah was weer in een goede bui gisterenavond. Net voor het slapen gaan gaf ze me een kusje op de lippen. Ach hoe lief he. Alhoewel ze vannacht twee keer wenend is wakker geworden. Enfin ik heb zelf niet zo lekker geslapen en ik was dan ook om 5u weer wakker.

No comments:

Post a Comment