Monday 23 February 2009

24 Februari 2009

Het is weer grijs en fris vandaag in Johannesburg. In het weekend was het weer beter en warmer. In dat weekend heb ik mijn digitaal kunstwerk afgemaakt. Ja het is een kerstman en ja kerstmis is voorbij maar.... ik ben met dit kunstwerk begonnen voor kerstmis. Maar doordat het druk werd en ook soms geen zin had om er aan te werken is het pas drie maand na datum pas af. Hier is de link als je het wil zien. Santa Claus
Sarah is dat weekend ook erg energetisch geweest. Toen mijn man 's avonds mijn dochter een warm slaappakje wou aandoen was zijn aandacht niet op Sarah....met gevolg dat ze van het bed sprong en met haar hoofd tegen de kast belandde. Gelukkig had ze drie bolstaartjes die het wat verzacht hebben en na een minuut was ze weer energetisch aan het rondspringen. Toch was ik er niet zeker van en heb tijdens de nacht een aantal keer opgestaan om te zien of nog alles oke was. Zondag was weer een mooie dag en ook een mooie dag voor Sarah om weer eens kattekwaad uit te halen. Ze heeft alles uit de kast gehaald en is er zelf in gekropen. Zie onder het resultaat en geef ook aandacht hoe ze kijkt naar ons....



De onderste foto's zijn van een paar dagen geleden. Sarah blij dat ze eens op gras kan lopen en spelen.



No comments:

Post a Comment