Sunday 15 February 2009

Sarah



Zondag hebben we een hele drukke dag gehad. Lakens wassen en andere. Het is lang geleden dat we nog iets leuks gedaan hebben in het weekend. Meestal komen we er niet aan toe. Sarah, mijn dochter was vol energie. Ik heb wat buiten gezeten met haar. Ik had haar op een van de tuinstoelen gezet op ons balkon. Ze had het heel erg naar haar zin. Tegen de avond aan ben ik gaan koken. Op het menu stond: sla met maiskorrels, walnoot, tomaat, ei en rauwe ui en macaroni met kaas en kip in een marinade. Mijn echtgenoot vond het super en heeft alles opgegeten. Natuurlijk was mijn aanrecht een regelrechte puinhoop. Toen Sarah in de keuken kwam zag ze een lepel op het bord liggen. Niemand was in de buurt toen het volgende gebeurde...Sarah neemt de lepel en toen kwam heel het bord naar beneden...in scherven op de grond. Ze was er zo van geschrokken dat ze begon te huilen. Gelukkig had ze niets. Hier wat foto's van Sarah.

No comments:

Post a Comment