Saturday 14 February 2009

Nieuws vanuit Johannesburg


Hoi, hoi, hoi

Wat nieuws vanuit het verre Zuid-Afrika.Het is nu half 10 en het is 23 graden binnen. Ik woon hier nu vier jaar in Zuid-Afrika en ik moet zeggen dat ik meer heb mee gemaakt dan toen ik in Belgie woonde. Momenteel wonen we nu in Houghton, de meest dure buurt in Johannesburg. Maar binnenkort gaan we verhuizen. De reden is omdat tijdens de nacht mensen zoveel geluid maken dat je er van wakker wordt. Neem nu vannacht om 12uur was er iemand aan het bellen aan de parlefoon, niet alleen bij ons maar ook bij andere. Zijn vriend was aan het wachten in de auto langs de kant. Toen kwam er een politiewagen langs en zette meteen de zwaailichten op. De politieagente stapte uit en vroeg aan de bestuurder om zijn lichten op te zetten en zijn auto te verzetten. Dat deed hij ook. Intussen heeft mijn echtgenoot de parlefoon afgehaakt zodat diegene die aan het aanbellen was bij iedereen niet de baby wakker maakte. Je zeggen dat het niets bijzonders is maar dit gebeurt nu al twee weken dat ze ons wakker houden in midden van de nacht. Enfin morgen kom ik met sterkere verhalen.

No comments:

Post a Comment