Tuesday 17 February 2009

Hallo luitjes,

Gisteren heb ik een blogje gemist maar dat komt omdat ik ziek thuis was. Sinds kerst worstel ik met een nier infectie. Als het goed is zou vandaag de dokter bellen met het resultaat. Ik hoop maar dat ze goed nieuws brengt. Verder was gisteren een rustige dag. Mijn dochter Sarah hing weer de deugeniet uit, kasten openen en alles eruit halen....op zetels klimmen...een echt avontuurlijk dochtertje. Voor de rest is het rustig hier in Johannesburg. Gisterenavond zijn we bijna letterlijk uit ons bed geschud. De muziek was zo hard gezet dat zelfs Sarah er van wakker werd. Normaal slaapt ze zelfs door onweer heen. Het is nu grijs en fris buiten, het regent nog net niet. Straks ga ik samen met mijn collega op werkbespreking.
Bye, bye for now.

No comments:

Post a Comment