Thursday 19 February 2009

19-02-2009

Vandaag is het weer een dag zoals andere. Nog steeds wacht ik op uitslag van de tests. Sarah heeft gisterenavond geravot op ons parkeerplaats. Er waren nog andere kinderen buiten. Ze vond het wel leuk om rond te dabberen en natuurlijk mama er achter aan om toe te zien dat ze niet valt of ergens gaat waar ze niet mag komen. Een buur kwam juist buiten en maakte met thanda een babbeltje. Ze gaf Sarah een stuk chocola. Een beetje te groot voor haar en nog niet aan te raden aangezien ze haar tandjes door krijgt. Ze heeft zichzelf erg moe gemaakt en was het voor ons ook een makkie om haar in bed te leggen. Wat heen en weer geschuif en armen langszij valt ze in slaap. Later zijn we nog eens opgestaan om de dekens erop te leggen en de muskieten net over haar box te draperen. Vannacht was alles stil en werden we niet opgeschrikt door mensen die het niet nauw nemen om stil te zijn. Vanochtend ben ik dan om vijf uur wakker geworden en ben dan opgestaan. Het heeft toch iets om zo vroeg door de straten van Johannesburg te rijden. Ik heb bijna overal groen licht en arriveer ook vroeg bij IBM. Straks is het weer naar huis rijden om kwart voor twee en eenmaal thuis kan ik weer dingen doen die ik wil doen. Onze nanny is dan bezig met Sarah, meestal gaat ze dan om die tijd in bad. Sarah houdt van het water net als haar mama. Ik denk dat ze een echte water rat wordt.

No comments:

Post a Comment