Monday 2 March 2009

Drama Sarah

2 maart 2009: Het is weer een dag zoals anders. Om vijf uur opstaan, ontbijt maken, wassen en plassen en dan op weg naar het werk. Na het werk weer naar huis. Toen ik naar huis reed sneed een auto mij de pas af en raakte bijna mijn auto. Ik heb eens goed mijn mening gezegd (getoeterd). Helaas voor hem moest ik dezelfde richting gaan als hij. Met het gevolg dat hij dacht dat ik hem volgde en natuurlijk meer snelheid ging maken. Maar door het vele verkeer kwam hij niet ver en zat ik steeds dicht achter hem. Ik denk wel dat hij het benauwd heeft gehad alhoewel het niet mijn intentie was, het was net toevallig dat ik dezelfde weg nam als hij.


Enfin, bij thuiskomst word ik begroet door Sarahke en Nolly. Sarah steekt al meteen haar armpjes omhoog zodat ik haar zou oppakken. Helaas heb ik teveel in mijn handen. Na alles neergelegd te hebben kan ik haar oppakken en een kusje geven. Ze geeft een kusje terug, en warm kleverig zoentje.


Het was tijd voor onze nanny om naar huis te gaan, dus ik ga mee met Sarah beneden om Nolly uit te laten. Sarah begint te huilen als ze het hek dicht trekt. Nolly steekt haar armen uit en als Sarah kon zou ze zo door te spijlen heen hebben gekropen. Intussen had ze Nolly's sleutels in haar handen en Nolly wou ze terug. Sarah deed net alsof ze de sleutels wou terug geven maar zodra Nolly in de buurt kwam ging ze er weer vandoor. Uiteindelijk heb ik haar opgepakt en dichter bij Nolly gebracht zodat ze de sleutels kon pakken. Toen Nolly weer haar armen uitstak ging Sarah met haar hoofdje door de spijlen en kwam bijna vast te zitten. Nolly heeft haar hoofdje weer uitgeduwd. Daarna was Sarah rustig en heeft Nolly uitgewuifd.


's Avonds zitten we voor de televisie en Sarah klimt op de zetel om bij mij op schoot te komen zitten. Na een kwartiertje vind ze me niet meer interessant genoeg en gaat naar mijn echtgenoot die langs me zit. Ze begint met haar nagels mijn echtgenoot te krabben en ik zeg tegen haar dat ze dat niet mag. Ze kijkt eens slinks naar mij en begint dan echte drama tranen te huilen. Normaal als ze huilt dan zie je dat ze verdriet heeft maar hier, dat was echt eersteklas drama tranen. Ik vond het zo grappig om te zien. Zo klein en al acteren als een echte drama actrice. Ach, ze was zo schattig, vooral dat ze eerst slinks naar mij kijkt voordat ze haar drama spel inzet.

No comments:

Post a Comment