Monday 16 March 2009

Zondag 15 maart 2009

Happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday dear Thanda...happy birthday to you..... dat is het eerst wat ik zong toen Thanda zijn ogen open deed. Daarna maakte ik voor hem een speciaal ontbijt: wentelteefjes. Hij is er gewoon verzot op. Na het ontbijt gaf ik zijn verjaardagskaart. Toen hij de kaart open deed was hij verbaasd om geld te zien. Maar hij was er heel blij mee. Ik wou op zijn verjaardag Afrikaans eten maken maar mijn echtgenoot vond niet de juiste ingredienten. Dus zijn we samen met sarah naar de Pick 'n Pay gegaan en hebben daar alles gekocht wat ik nodig had. Het is koniginnenhapje geworden met aardappelpuree. Hij vond het geweldig en heeft alles opgegeten, ook Sarah kreeg een deel van de koek. Om vier hadden we dan een verjaardagstaart, zonder de kaarsjes, want het waren maar twee sneden van een taart. We hebben gezellig bij elkaar gezeten en gekletst en Sarah was op haar zelf aan het spelen. Uiteindelijk is het een super dag geworden.

No comments:

Post a Comment