Wednesday 11 March 2009

Zaterdag 7 maart 2009

Om half twee ‘s morgens belt een onbekende op mijn GSM waardoor ik wakker wordt. Aangezien ik toch even naar het kleinste kamertje moet sta ik op. Toen een tweede keer werd gebeld nam ik op. Een onbekende man was naar iemand op zoek. Ik zei waarom bel je me wakker in midden van de nacht. En wees hem er op dat hij een verkeerd nummer had gebeld. Hij excuseert zich en hangt op.

Vandaag gaan we naar Fourways naar de Coca Cola Dome waar een hobbybeurs gaande is. Terwijl ik binnen ben gaan Thanda en Sarah wat rondwandelen in het winkelcentrum. Het was zeer interessant, er waren veel standjes waar je scrapping materiaal kon kopen. Voor R20 heb ik een kilo handgemaakte zeep gekocht. Thanda belt me dat hij en Sarah bij de Mc Donalds zitten. Het was een eindje lopen voor mij en omdat ik niet wist waar de Mc Donalds was heb ik de weg gevraagd aan iemand. Ik stap binnen en meteen steekt Thanda zijn arm omhoog. Sarah zit in een kinderstoeltje frietjes te eten en in haar andere hand heeft ze een rode ballon met het Mc Donalds logo erop. Thanda heeft voor ons beiden een kaas hamburger gekocht. Na onze maaltijd gaan we er vandoor. De auto staat ver dus moeten we een stukje wandelen. Thanda zet Sarahke in zijn nek en ze houd stevig de ballon vast. We gaan nog even winkelen in Hyper Checkers, de noodzakelijke etenswaren.

No comments:

Post a Comment