Sunday 29 March 2009

Zaterdag 28 Maart 2009

We hebben bezoek van Shelter met haar baby, de nicht van Thanda. We gaan nog even naar Pick ’n Pay om wat boodschappen te doen samen met Sarah. Ze loopt hand in hand met Thanda over de parking. Daarna zet hij haar in zijn nek en hobbelt de trappen af naar Pick ’n Pay. Ze heeft altijd groot plezier wanneer hij dat doet. Na de boodschappen ga ik wat zitten op de bank met Sarah terwijl mijn echtgenoot afrekent met de boodschappen. Naast ons zit een oud dametje te wachten. Sarah kon het niet laten en zoekt steun bij het oude vrouwtje. Ik zeg tegen Sarah neen maar het oude vrouwtje zegt dat het niet geeft. Eindelijk komt mijn echtgenoot er door en gaan we weer naar de auto. Sarah loopt de hele tijd met ons mee door het winkelcentrum naar de andere liften want diegene die we gewoonlijk nemen daar staat teveel volk. We komen langs een speelgoedwinkel en denken eraan om iets te kopen voor Sarah. We komen uit de winkel met een bal, een standaard met ringen en een speelgoed waar je ballen in kan kloppen met een hamertje.

Eenmaal thuis begint Sarah te zeuren om eten dus maak ik wat melk. Na het drinken van de melk valt ze in slaap. Op dat moment drukt Shelter op de deurbel en laten we haar in. Ach, wat een schattig dochtertje heeft ze. Ze is nu 9 maanden oud. Ik neem haar over en zet haar op mijn schoot. Ze heeft een roos petje op en het staat haar. Wanneer schelter deze afzet zie ik dat ze niet zoveel haar heeft zoals Sarah toen ze die leeftijd was. Het was een aangenaam bezoek. Shelter heeft ook Sarah’s nieuwe kapsel gedaan.



Toen ze bezig was met Sarah had ik Shelters babytje in mijn armen. Ik heb haar melk gegeven en daarna heb ik haar gewiegd tot ze in slaap viel. Shelter legt haar op de slaap bank en Sarah ging er naast zitten. Wanneer ze iemand ziet slapen wil ze altijd die persoon een kusje geven, dus hier geeft ze ook een kusje aan de baby.



Na dit ga ik even op het bed liggen want ik ben moe, als sinds twee dagen ben ik oververmoeid. Dus, terwijl ik aan het rusten ben hoor ik Shelter’s baby huilen alsof ze vermoord wordt. Ik kom uit bed en ga even een kijken. Blijkt dat ze schrik heeft van Sarah’s bal en Shelter heeft er blijkbaar geen moeite mee om haar de stuipen op het lijf te geven want ze duwt de bal maar verder onder haar neus. Uiteindelijk heeft mijn echtgenoot de bal afgenomen want hij vond het zo verschrikkelijk voor de baby. Na het bezoek brengt mijn echtgenoot haar terug naar Tembiza. Ik heb een paar uurtjes rust en ik neem het er ook van.

De dag is geeindigt in eten klaar maken: Stokbrood met ertussen boter, sla, tomaat, kaas en een lekker in Mexicaanse kruiden gebakken kippefilet. Mmmmmmm lekker. Daarna nog wat televisie kijken, Sarah naar bed en dan gaan wij ook slapen.

1 comment:

  1. Nog een comment van mijn vriendin Linda:

    Leuk om je blogs te lezen. Sarah is een mooi meisje geworden. Leuk met die vlechtjes!

    ReplyDelete