Tuesday 21 April 2009

Sarah in het park

We zijn zaterdag naar het park geweest. Het was een mooie en warme dag en er waren veel mensen met kinderen en honden die aan het wandelen waren. Sarah heeft er ook van genoten. Ze heeft met haar vader met de bal gespeeld en daarna zijn we een wandeling gaan maken met haar. Bij de terug weg werd ze moe en heeft haar vader haar op zijn schouders gezet en zijn we zo terug gewandeld naar de auto. We kregen ook commentaar van voorbij wandelende mensen hoe mooi en lief ons dochter was. Natuurlij wij heel trots.


Klik hier voor nieuwe foto's


PS: Toen we thuis waren en we naar American Idol keken die we hadden opgenomen lag ik in de zetel en Sarah zat boven op mij. Ze was voortduren kusjes aan het geven en toen ze voor de vijfde keer naar me toe leunde dacht ik: jipie een kusje....nee hoor...ze zetten haar kleine perfecte tandjes in mijn neus.....auauauauauau.....

No comments:

Post a Comment