Tuesday 7 April 2009

PS en TRAINING

Het is weer een tijdje geleden dat ik nog een entry heb gedaan.

Vrijdag de 3de zaten ik en mijn collega Hennie buiten bij een werkbespreking. Elke dag is daar een onderhoudsman die de bladeren bij een veegt en in een grote vuilniscontainer gooit die hij bij zich heeft. Ik weet niet waarom maar op een bepaald moment draai ik me om. Op de grond zie ik een dode duif liggen. Waarschijnlijk is hij tegen het glas van het gebouw gevlogen. Dus ik zeg tegen die onderhoudsman dat er een dode duif ligt. Hij gaat er naar toe ( heeft wel gele handschoenen aan) en pakt de dode duif op. Toen ging hij achter de struiken en tovert nog een tweede dode duif naar voren. Ik zei ocharme tegen mijn collega.
Zaterdag hebben we het heel rustig gehad. We zijn Sarah aan het leren als ze moet plassen om op het potje te gaan zitten. Dus mijn man had ze op het potje gezet. Toen onverwacht ging ze op de loop en ze loopt onze slaapkamer in en slaat de deur dicht. Mijn man had twee minuutjes gewacht voordat hij haar ging halen. Yeppe.....inderdaad.....in die tijd had ze toch op de grond geplast. Het zal nog wat tijd kosten om het haar te leren maar ik heb er alle vertrouwen in.

No comments:

Post a Comment