Tuesday 14 April 2009

Grappige Sarah

Het is een lang lekker paasweekend geweest met vol aknedotes over Sarah te schrijven. Ze wordt stouter met de dag en slimmer. Hier zijn een paar grappige en schattige momenten op een rijtje:

  • Toen we zaterdag naar het winkelcentrum Eastgate gingen was ze heel blij dat ze uit was. We lieten haar los in het winkelcentrum en meteen ging ze er vandoor met haar handjes op haar rug gelijk een echte...
  • Na het winkelcentrum reden we terug naar huis. Sarah begon te huilen en ik gaf haar, haar flesje babymelk. Na een tijdje is het stil. Als ik omkijk zie ik dat de papfles in haar handje nog zit terwijl ze slaapt. Dan laat ze het los en de papfles hangt nu in haar mondje. Zo grappig te zien. (foto's volgen nog)

  • We hebben een box waar alle speelgoed in ligt. Kruipt ze er toch in zekers en gaat er in zitten in de speelgoedbox, op het speelgoed.

  • Met paasmaandag waren de winkels op en zijn we wat gaan winkelen (kijken alleen) en Sarah loopt weer opgewonden door de winkel, ik moet echt lopen om haar te kunnen volgen.

  • Mijn echtgenoot neemt haar mee naar familie van hem. Toen hij terug kwam zei hij dat ze heel goed heeft gespeeld met andere kinderen en dat ze haar eerste lollipop heeft gehad.

  • Ze weet nu hoe ze de vrieskast moet openen dus ik stond ervoor omdat te verkomen. Ze kijkt eens verstoord naar mij en komt naar mij en duwt me weg...zo van ga uit de weg ge blokkeert de weg naar de vrieskast

  • Ze is verzot op de ijsklontjes, daarom wil ze altijd in de vrieskast zodat ze die kan pakken



Meer foto's op photobucket

No comments:

Post a Comment