Wednesday 1 April 2009

Politie flats in Norwood

Ik las eergisteren de lokale krant. Het schijnt dat de lokale politie van Norwood, de appartementen net achter de politie station, die het meest wordt bewoond door politieagenten nogal vies en vuil zijn. De meeste ruiten zijn ingegooid, er zijn geen vuilnisbakken dus ze gooien het vuil gewoon op de gang, er zijn geen brandblussers in het gebouw en er is geluidsoverlast. Laatst is er een hele flat uitgebrand omdat er geen brandblussers waren. Een vrouw die daar ook woonde zei ik ben daar gaan wonen omdat ik dacht zo dicht bij de politie voel ik me veiliger. Maar het tegendeel is waar, ze voelt zich nu heel onveilig. De politie probeert het nu op te knappen maar het budget is niet echt veel dus ze kunnen er niets aan doen op dit moment zeggen ze. Ge zult er maar wonen, denkend dat je er veilig bent.


No comments:

Post a Comment