Tuesday 7 April 2009

Bhabhula

Gisteren kwam ik thuis van het werk en meestal ga ik of wel achter de pc om mijn digitale kunstwerken te doen ofwel ga ik even uitrusten voor de tv. Maar ik ben eerst naar de pc gegaan om iets te installeren (maar natuurlijk eerst een goeie knuffel en kus aan Sarah). Een gratis versie van een tekenprogramma, TwistedBrush en ik wou eens zien hoe het werkte. Daarna ben ik naar de televisie gegaan en heb een dvd van Lord of the Rings opgezet. Dus ik was aan het kijken naar Lord of the Rings toen ik Sarah tegen onze nanny hoorde praten: bhabhu, bhabhu...dat is een verkorte versie voor Bhabhule en betekent dat de baby op de rug zit van de moeder, daar gehouden door een handdoek. Het wordt een soort draagdoek voor de baby. Nu ik was aan het kijken tot Sarah binnen komt en kijk wat ik zag (ik schoot meteen in de lach toen ik het zag)
Enjoy!!!!


No comments:

Post a Comment