Thursday 7 May 2009

(B)engel Sarah en het leven zoals het is...

Het is weer een tijd geleden dat ik iets gepost heb. Sindsdien is Sarah meer een bengel geworden. Overal op klimmen, op de tafel, op de stoelen. De kasten allemaal openen in de keuken, dingen die breekbaar zijn heeft ze in haar kleine polle handjes. Een kleine deugeniet is losgelaten in ons flatje.

Nolly onze nanny hoorde ik gisteren spelen met Sarah, en Sarah maar schatteren. Het is toch fijn om kindergelach te horen in huis. Haar haartjes zijn ook langer geworden, lang genoeg om 1 staartje van te maken.

Mijn man Thanda heeft maandag zijn eerste examen wiskunde. Dus ik duim voor hem dat alles goed gaat.

Gisteren was het zwaar aan het regenen en onweren. Wel een beetje raar omdat in de winter ben ons bijna altijd koud is maar zonnig. Vanochtend was het ook zwaar aan het regenen en onweren maar als je nu buiten kijkt is het blauwe lucht en zon. Daarom hou ik zou van Afrika, het weer kan slecht zijn maar in een seconde kan je weer blauwe hemel hebben.


Astala vista en tot de volgende blog

No comments:

Post a Comment