Monday 18 May 2009

Tandarts , bah

Gisteren ben ik naar de tandarts geweest. Wat een ellende. Nu weet ik weer waarom ik niet zo graag naar de tandarts ga. Ik ga in Sandton naar een Indier. Hij was gewoon vreselijk. Ik heb daar meer dan een uur met mijn mond open gelegen terwijl hij met zijn handen mijn mond constant open duwde. Hij had niet eens medelijden met me dat ik kramp in mijn kaken kreeg. Voortdurend zei hij tegen mij dat ik mijn mond moest open doen en mijn tong moet weg houden. Ik was blij toen het gedaan was. Het heeft me zoveel pijn gedaan dat mijn hele lichaam er op heeft gereageerd. 's Avonds kon ik nauwelijks eten omdat mijn kaken zeer deden. En door de stress kon ik mijn eten niet meer binnen houden. Enfin, ik hoop dat het vandaag beter gaat ook al doen mijn kaken nog zeer.



Cartoon Tandarts

No comments:

Post a Comment