Wednesday 20 May 2009

Saartje en Klaas Vaak

Dinsdag 19 mei, 21u

Het is tijd voor Saartje om afspraak te maken bij Klaas Vaak. Alhoewel Saartje niet mee akkoord is. Ze schreeuwt de hele buurt bijeen als we ze te slapen leggen in haar bedje. In eerste instantie negeren we dit en gaan zelf ook slapen. Maar na twintig minuten schreeuwend saartje ben ik maar opgestaan. Aangezien mijn man examens heeft zal ik me opofferen vandaag.

Meteen bij het binnenkomen steekt ze haar armpjes naar mij uit. Eenmaal gezeten op mijn arm wijst ze met haar vingertje buiten de deur van haar slaapkamer. Meer dan een half uur heb ik met haar lopen rondzeulen en uiteindelijk van moeheid ben ik op de zetel in de living gaan zitten. Uiteindlijk gaf ze zelf aan dat ze weer in haar bedje wou slapen. In die tijd had ik wel een warme waterfles gelegt op haar bedje.
Dus daarna is ze meteen in slaap gevallen, het is intussen 10u.

We liggen in bed als plots de telefoon gaat. Wie belt er nu op dit onchristelijk uur. Eer we bij de telefoon waren was het al voorbij. Het heeft daarna niet meer gerinkeld.


Woensdag 20 mei , 4u14

Sarah is wakker, en ligt weer te schreeuwen tegen de sterren op, nee hoor niet tegen Klaas Vaak. Maar wat we ook doen ze wil niet meer slapen. Uiteindlijk is mijn man opgestaan en is wat gaan leren en Sarah lag naast me in bed, te spelen. Om vijf uur ben ik opgestaan.

Als ik de deur dicht trek, en richting mijn auto ga hoor ik Sarah wenen. Ocharme, ze zo alleen achtergelaten bij de pappa. Hihihihi.

No comments:

Post a Comment