Friday 17 July 2009

Opsomming

Deze week...wat is er deze week gebeurd...even een opsomming:


* Saartjes acrobatische toeren zijn een beetje uit de hand gelopen. Na de post over haar acrobatische toeren om uit haar bedje te komen was de volgende nacht weer hetzelfde alleen met een andere afloop. We hadden het bed ver genoeg gezet van het grote bed. Daar was ze dus niet mee eens en uit protest was ze over de andere kant gekropen. Aangezien het donker was is dat niet goed gegaan en is ze gevallen. Ik heb haar opgeraapt en haar weer in slaap gesust. Zo een 30 min later leg ik haar in het bedje en gelukkig slaapt ze door. Even nog lekkere warme dekens over haar en ik kan ook in bed. Intussen was ik door en door koud.


* Gisteren ben ik weer naar de tandarts geweest en hij heeft er weer medicijnen in mijn tand gestoken. Hij heeft weer aan mijn tand gewerkt zonder verdoving. In het begin ging het nog wel, geen pijn, maar op het einde, ik weet niet wat hij deed, maar het deed *!$%* pijn. Hij is er dan gelukkig ook mee gestopt en over twee weken gaat hij het defintief vullen.

Waarom niet volgende week, dan heb ik een afspraak voor een operatie voor mijn andere tand waar een absces onder zit. Dus woensdag 22 juli ben ik vrij.

* Ook gisteren had mijn man een maiskolf klaar gemaakt voor ons dochter Saartje. Zie het resultaat hieronder.

No comments:

Post a Comment