Wednesday 3 March 2010

Hier ben ik weer

Het is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb op deze blog. De reden is dat mijn ouders en mijn broer op vakantie kwamen in Zuid-Afrika. We hebben een hele goede tijd gehad, maar ik had ook wat mijn mindere dagen ( een miskraam). Toch heb ik er van genoten van het samen zijn.

Hier wat foto's van ons samen zijn.





Nu is het weer rustig in residentie Tshuma-Swenne en de leven is weer als oud. Gisteren morgen werd ik vroeg wakker en zag zaklampen bewegen in het klein stukje grasplein achter het zwembad. Toen zag ik twee zwaar bewapende politie agenten rondlopen. Op weg naar de auto zag ik twee politie voertuigen staan. Ik zag bij nummer 4 de deur open staan en politiemensen staan. Voor de zekerheid ben ik weer terug gegaan en alles gecontroleerd beneden. Maar alles was op slot.

Gisterenavond hebben ik en mijn man naar de film gekeken en saartje is in slaap gevallen naast ons in de witte enkele zetel. Ze lag daar als een engeltje. Na de film heb ik ze in haar bed gelegd , in haar eigen kamer.



Dit is het voor nu, over and out.

No comments:

Post a Comment